Kom zelf in actie voor stichting Maas

Wil jij op een originele manier geld inzamelen? Alle kleine en grote acties om geld op te halen voor Stichting Maas zijn welkom. Wees creatief en doe vooral iets waar je zelf plezier in hebt!

Organiseer een groepsactiviteit

Wil je een positieve impact maken en bijdragen aan een hartverwarmende missie?

Organiseer een groepsactiviteit en steun Maas met zijn harte wens: Een magisch medicijn voor kinderen met kanker.

Kleine activiteiten:

• Het Magische Maas Lunchconcert
  • Magische Karaoke Competitie
  • Muziekbingo
  • Maas Minigolf Toernooi
  • Bakwedstrijd

Middelgrote activiteiten:

• Magische Mountainbike Race
  • Maas Magic Run
  • Magische Middag Wandeling
  • De Magische Ruil
  • Maas Mini Marathon

Grote activiteiten:

• Het Gemaskerde Bal
  • Maas Magische Rally
  • Filmfestival
  • Magische Modderrun
  • Spinningsmarathon
  • Triatlon

Mijn ziek zijn was zwaar. Nu is het tijd om er een positieve draai aan te geven. Door leuke dingen te doen, mensen te ontmoeten, mooie gesprekken te voeren en geld op te halen, kunnen we allemaal met een goed gevoel naar huis gaan.

We vinden het mega leuk om mee te denken. Stuur een bericht naar Info@deavonturenvanmaas.nl
IMG_6083
Voor een uitgewerkt sponsorpakket stuur een email naar: info@deavonturenvanmaas.nl

Organiseer een sponsorloop

Organiseer een Sponsorloop voor de avonturen van Maas

Help Maas met zijn hartewens: Een magisch medicijn voor kinderen met kanker.

In 2020 kreeg Maas, toen 7 jaar oud, de diagnose kanker. Na een zwaar behandeltraject in het Prinses Maxima Centrum is hij eind 2020 schoon verklaard.

Met stichting Maas haalt Maas geld op voor onderzoek naar kinderkanker, onder andere door de verkoop van zijn prentenboek “De avonturen van Maas en zijn magische eenhoorn” en door sportieve evenementen.

Doe mee!

Door als school of bedrijf een sponsorloop te organiseren, kunnen jullie kinderen geld inzamelen voor stichting Maas. De opbrengst gaat naar belangrijk onderzoek in het Prinses Maxima Centrum.

Hoe werkt het?

1. Plan de Sponsorloop: Kies een datum en locatie.
  2. Motiveer de Deelnemers: Vertel over Maas en waarom deze sponsorloop belangrijk is.
  3. Verzamel Sponsoren: Laat kinderen donaties ophalen voor elke ronde die ze rennen.
  4. Rennen maar!: Organiseer een leuke dag vol sport en plezier.

Samen zijn we sterk, samen maken we een verschil!

Vier je verjaardag met een bijzonder doel

Het is jouw verjaardag en je zit met de vraag wat je moet vragen. Hier is een suggestie: help Maas. Maas koestert de droom van het vinden van een magisch medicijn voor kinderen die strijden tegen kanker. Een prachtig doel waar jij een verschil kunt maken. Overweeg om je vrienden en familie te vragen om een kleine bijdrage te leveren aan dit belangrijke doel in plaats van traditionele cadeaus te vragen.

Je kunt er ook voor kiezen om je verjaardag op een andere manier te vieren, met als doel het leven te vieren en tegelijkertijd iets goeds te doen. Bedenk bijvoorbeeld een leuke speurtocht, een verkwikkende wandeltocht of zelfs een bruisend dansfeest. Het draait allemaal om het vieren van het leven terwijl je je inzet voor een nobel doel.

En als je wilt, kan Maas zelfs langskomen om zijn inspirerende verhaal te delen of een speciale video uitnodiging voor je verjaardag te maken. Deze video kun je dan eenvoudig delen met je vrienden en familie.

Laten we samen het leven vieren en tegelijkertijd een verschil maken voor kinderen die dromen van een betere toekomst. Doneer aan dit belangrijke doel en maak van jouw verjaardag een moment van vreugde, feest en compassie.

Mijn lieve oma 75 jaar. Ze wilde geen cadeautje maar geld voor mijn stichting.

Steun Stichting Maas

Help Maas met het vinden van het magische medicijn