Doe mee met Stichting Maas

Wil je meer doen voor Stichting Maas? Kom bij ons team! Hieronder staan onze open vacature(s).

Als Netwerk & Business Developer ga je nieuwe contacten leggen en relaties bouwen in de business environment. Deze relaties en contacten ga je uitbouwen tot partners. Vervolgens deze partnerships verder ontwikkelen tot een duurzame afzet en ontwikkeling kanalen. Naast de aangeboden producten die op de website www.deavonturenvanmaas.nl staan is het ook belangrijk advies te leveren en een brand community op te bouwen door in te spelen op de verwachtingen van onze doelgroepen.

Lees hier de volledige vacature

In 2022 zullen we met de avonturen van Maas verschillende fondsenwervende evenement te organiseren, waarbij we geld inzamelen voor onderzoek naar een middel tegen kinderkanker.

Denk bijvoorbeeld aan hulp tijdens onze jaarlijkse spinning marathon op 16 oktober, een muziekfestival voor 1500 bezoekers in Brielle op 9 september en een golftoernooi

Lees hier de volledige vacature

Via slimme communicatieconcepten, content en uitingen, die zoveel mogelijk impact maken, weet je mensen te enthousiasmeren voor de doelen van Stichting Maas. Dat ontwikkel je samen met de teamleden.
Je introduceert communicatievormen & -technieken en adviseert hierin.
Je ontwikkelt zelfstandig content en vertaalt dit in communicatiemiddelen.
Je onderhoudt, verbetert en stemt de communicatie af, o.a. door het beheren van de website www.deavonturenvanmaas.nl
Naast de aangeboden producten die op de website staan is het ook belangrijk advies te leveren aan de opbouw van een brand community, door in te spelen op de verwachtingen van onze doelgroepen. Jouw inzet helpt ons de toekomst van morgen te vormen door het actief bijdragen aan een middel tegen kinderkanker.

Lees hier de volledige vacature

In 2023 zullen we met de avonturen van Maas verschillende fondsenwervende evenement te organiseren, waarbij we geld inzamelen voor onderzoek naar een middel tegen kinderkanker.

Denk bijvoorbeeld aan onze jaarlijkse spinning marathon in oktober, een muziekfestival op 9 september en een golf toernooi. De avonturen van Maas bestaat een jaar. In dat eerste jaar hebben we een aantal zeer succesvolle evenementen georganiseerd. Ook dit jaar hebben we onze eerste grote evenement achter de rug. De eerste ervaring is er, nu zoeken we mensen die op deze eerste ervaringen met ons willen voortbouwen.